Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kepala Ibu Issey Hot FM Berdarah Sebab Terjatuh - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kepala Ibu Issey Hot FM Berdarah Sebab Terjatuh

Minggu lalu, ibu kepada pengacara, DJ dan pelawak Issey telah terjatuh di ruang tamu kerana pening. Akibatnya kepala ibu Issey telah berdarah.

Bagaimanapun, Issey atau nama sebenarnyaFazlisham Mat Hussin, 30, memberitahu ibunya yang berusia 62 itu sudah pun mendapatkan rawatan daripada doktor dan kini di bawah jagaannya.

“Mak Isey sebenarnya menghidap penyakit diabetes yang kronik.  Lama dah sakitnya, lebih kurang 10 tahun.  .

“Minggu lepas mak terjatuh di ruang tamu rumah abang di Kuala Pilah sebab pening. Sebelum ini mak tinggal bersendirian di Kelantan, selepas itu mak tinggal pula bersama abang dan kami adik beradik bergilir-gilir jaga mak.

Baca: Didakwa Celup Tangan Anak Tiri Dalam Air Panas, Azri AF9 Dihadap Ke Mahkamah

“Jadi bila dengar mak jatuh Issey pun ambillah mak bawa tinggal di rumah Issey di Damansara Perdana kerana kebetulan di rumah Issey, anak buah pun ada sama, dia cuti, jadi kami sama-sama akan jaga.

“Masa ambil mak tu dia masih tak berapa sihat lagi, mak macam penat sampai tak mampu nak berjalan.

“Jadi Issey bawa mak ke Hospital Kuala Lumpur untuk rawatan lanjut, sebab di KL ada ramai doktor pakar. Jadi lebih mudah untuk kebaikan dia. Sekarang alhamdulillah dah ok sikit,” ujarnya ketika dihubungi semalam.

Ditanya adakah kecedaraan fizikal lain, Issey menjelaskan ada kesan lebam.

“Bila mak jatuh, kepala kena jahit sebab berdarah dan ada kesan lebam,” katanya yang turut memberitahu ibunya dah pernah jatuh dua tiga kali sebelum ini.

The post Kepala Ibu Issey Hot FM Berdarah Sebab Terjatuh appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nYFTHg

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.