Hi! Welcome Back and Stay Tune! Eric (Shinhwa) Umum Tarikh Kahwin - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Eric (Shinhwa) Umum Tarikh Kahwin

Tahun 2017 adalah tahun penuh cinta bagi para selebriti Korea Selatan. Pada Februari lalu, pasangan Kim Tae Hee dan Rain melangsungkan perkahwinan secara tertutup.

Kemudian peminat dikejutkan dengan pengumuman penyanyi juga hos Running Man, Kang Gary yang mengaku bahwa dirinya sudah bernikah. Minggu lalu, anggota JYJ, Yoochun dilaporkan bakal berkahwin dengan wanita pilihannya pada September depan.

Terbaharu, ketua kumpulan Shinhwa, Eric Mun, 38, dan model Na Hye Mi mengumumkan bakal melangsungkan perkahwinan pada 1 Julai 2017 selepas tiga tahun menjalinkan hubungan cinta.

Pada Februari lalu, pasangan yang berbeza usia 12 tahun ini mendedahkan kepada umum mengenai hubungan mereka.

“Saya telah bertemu dengan seseorang yang ingin saya ajak untuk menikmati hidup saya untuk selama-lamanya. Saya akan berkahwin dengannya pada 1 Juli 2017 nanti disaksikan keluarga dan rakan-rakan rapat. Kami akan mengadakan majlis secara tertutup

“Saya selalu bersyukur dan kami akan saling menyayangi juga saling menghormati. Kami akan hidup dengan baik. Terima kasih,” tulisnya menerusi laman akaun sosial.

“Selama 19 tahun jadi anggota Shinhwa saya telah mendapatkan banyak cinta daripada ‘Shinhwa changjo’ (gelaran untuk peminat Shinhwa). Saya akan terus bekerja keras untuk membalas budi semua orang yang telah memberi saya cinta,” lanjutnya.

The post Eric (Shinhwa) Umum Tarikh Kahwin appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oIVsjL

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.