Hi! Welcome Back and Stay Tune! Konflik 1MDB Dan IPIC Selesai. Mengapa? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Konflik 1MDB Dan IPIC Selesai. Mengapa?





Dua individu yang didakwa terlibat dalam pertikaian 1MDB dan IPIC ialah Pengarah Urusan IPIC /Pengerusi Aabar Investments, Khadem Al Qubaishi dan CEO Aabar, Mohamed Badaway Al Husseiny.

Dana dari 1MDB telah dimasukkan ke akaun mereka sendiri, tandatangan mereka terdapat di merata perjanjian antara 1MDB dan Aabar. Mereka juga adalah pemilik dan pengarah kepada ‘Aabar’ palsu di British Virgin Islands.

Jika mereka didakwa atas jenayah terbabit, ia satu pengakuan kepada perbuatan pegawai tertinggi IPIC menipu 1MDB dengan syarikat palsu dan resit penerimaan wang tanpa kebenaran, sekaligus bermakna 1MDB akan mudah memenangi arbitrasi terhadap IPIC.

Sekarang, IPIC telah mengakui pembayaran ini telah dibuat dan mereka kini akan bekerjasama dengan 1MDB bagi menyelesaikan pertikaian.Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2p0JdAs

✍ Sumber Pautan : ☕ KAKI PALU


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.