Hi! Welcome Back and Stay Tune! umur mak saya dah masuk 42 tahun..Yang dia tahu hanya lah dadah , mabuk , melayan jantan , z11na - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

umur mak saya dah masuk 42 tahun..Yang dia tahu hanya lah dadah , mabuk , melayan jantan , z11na

Admin . Mohon hide ye nama saya ? Assalammualaikum warga KRT .. ingat tak dulu saya pernah post yang mak saya ni kaki hisap dadah dan dia memang bencikan saya samgst2 sebab saya tak pernah nak patuh dengan dia ..
Sebenarnya saya pon tak tahu nak mulakan cerita ni dari mana .. Saya rasa tertekan sangat sekarang ni dengan sikap mak kandung saya ..

 Tahun ni umur mak saya dah masuk 42 tahun . Tapi perangai masih macam budak2 . Yang dia tahu hanya lah dadah , mabuk , melayan jantan , zina . Itu je yang dia tahu dalam hidup dia . Sedih sangat bila tengok mak kandung sendiri dah sesat terlalu jauh . saya tak dapat nak buat apa lagi dah . Saya sendiri bingung .. ikutkan hati nak je call polis minta ambil dia bawak g pusat pemulihan akhlak . Tapi saya takut . Saya takut bila dia kuar nanti masih tak berubah dan makin membenci kan saya . Untuk pengetahuan warga krt . Dia memang bencikan saya sangat2 . Katanya saya ni anak haram .

 Ye memang saya anak haram . Tapi itu salah dia dengan siapa ? Dia yang buat hidup saya menderita macam ni . Hampir 19 tahun saya hidup . Saya taktahu siapa bapa kandung saya . Bila saya tanya siapa bapa kandung saya. Dia jawab taktahu siapa bapa kandung saya . Terasa hina sangat saya diri ni . Dia selalu tak mengaku saya ni anak dia . Tak nak halalkan susu dia pada saya . Sedihkan bila mak sendiri tak mengaku kita anak ? Tapi saya masih bersyukur sebab dia tak bunuh atau buang saya dalam longkang . Dia jual saya pada keluarga angkat saya yang sekarang . Mereka lah malaikat saya kerana dah selamat kan saya . Allah dah hadirkan manusia yang terlalu baik dan sempurna di mata saya .

 Okay berbalik pada tadi . Saya pon taktau lah dia ni kerja ke tak ? Sebab kakak saya kata asal malam je katanya nak g kerja balik 6 -7 pagi esoknya . Masalahnya duit always minta kakak saya . Kadang suh kakak minta kat saya . Bila saya tak dpaat bagi memamg akan dapat makian lagi dari dia lah . Perkataan anak haram tu mmg dah jadi makanan sy . Setiap kali kami berselisih faham mesti dia akan cakap ' aku takkan halalkan susu aku walau setitis pon . Neraka lah tempat kau ' sy sedih sgt bila mak kandung sendiri cakap mcm tu dekat sy .. takut ? Jangan cakap lah .. saya memang takut sangat dengan kata2 yg kuar dari mulut dia tu .. doa seorang mak kann makbul .


 Tp kalau perangai dia mcm tu taktau lah kan ? Tp baru2 ni sy dapat tahu yang dia dah sakit .. kakak sy ckp mak sy suka cakap , menangis , marah n gelak sorang2 . Kakak ajak sy tengok mak . Sebab dah 3 tahun sy bawak diri lepas dia hina sy depan kawan sy . Sy langsung tak jenguk dia . Kalau ada pape yg akan tny kakak sy pasal dia . Sy masih perlukan masa . Hati sy ni masih sakit dengan kata2 dia walau pun dah 3 tahun berlalu .. Cukup2 lah dia hina sy sebelum ni .. sy dah serik sangat2 .. Sekarang ni , Sy nekad nak bahagia kan ibu yg membela sy dari kecik 


. Memandangkan ibu angkat sy telah pon menjadi tunggal setelah 7 tahun ayah angkat sy meninggal . Sy yg tanggung ibu angkat sy sekarang . Apa2 pon Sy sbagai anak tetap mendoakan dia semoga cepat sembuh dan sempat bertaubat .. sy taknk tgok dia bergelumang dgn dosa lagi ..
Buat mak .

Adik harap sangat mak sempat berubah .. adik taknak tengok mak gelumang dengan dosa . Cukup2 lah apa yg mak buat sebelum ni .. berubah ye mak ? Adik rindu sangat dekat mak .. adik rindu nak pelok mak . nanti bila mak dah sembuh dan dah berubah . Adik janji akan kumpul semula . Kita bina hidup baru sama2 . Adik syg kan makk 😢


Maaf ye warga krt kalau rasa cerita sy ni beterabur . Sy taktau nak ceritakan mcm mana sebenarnya . Tp hati ni perlukan tmpt utk meluahkan perasaan yg dah lama terpendam .. Mohon sgt pada warga krt jangan kecam sy .
Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2q05FZ4

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakap Keli News


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.