Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kongsi Gambar Seksi Ratu Elizabeth, Rihanna Dianggap Biadap - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kongsi Gambar Seksi Ratu Elizabeth, Rihanna Dianggap Biadap

Penyanyi Rihanna menerima kecaman teruk oleh netizen gara-gara memuat naik beberapa keping foto seksi Ratu Elizabeth di laman Instagram miliknya.

Gambar-gambar yang tersebut itu menunjukkan wanita terhormat British itu mengenakan berbagai kostum yang menunjukkan sedikit pahanya dan belahan dada.

Laporan media antarabangsa menyebut, foto tersebut merupakan hasil suntingan yang dilakukan Rihanna.

Tujuan Rihanna berkongsi foto-foto tersebut untuk memberikan ucapan selamat ulang tahun ke-91 kepada Ratu Elizabeth yang disambut pada 21 April lalu.

Bagaimanapun Riri dianggap seolah-olah memperlekehkan, tidak menghormati sekaligus bersikap biadap Ratu Elizabeth.

“Berikan sedikit penghormatan,” tulis seorang netizen seperti yang dilaporkan Aceshowbiz.

“Ini sangat biadap. Ini tidak lucu. Dia adalah nenek seseorang. Bayangkan jika itu adalah dirimu,” tambah seorang netizen lain.

Setakat ini belum ada apa-apa kenyataan rasmi Rihanna ekoran isu tersebut. Pelantun lagu Work ini pun masih tidak memadamkan foto-foto tersebut dari Instagramnya.

The post Kongsi Gambar Seksi Ratu Elizabeth, Rihanna Dianggap Biadap appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2q1qcN8

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.