Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Saya Minta Ihsan Tolong Doakan Suami Saya" - Isteri Kepada Suami Hidap Penyakit Kanser Kulit Tahap 4 Mohon Doa Orang Ramai Dapat Perhatian Netizen - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Saya Minta Ihsan Tolong Doakan Suami Saya" - Isteri Kepada Suami Hidap Penyakit Kanser Kulit Tahap 4 Mohon Doa Orang Ramai Dapat Perhatian Netizen


Apa yang terjadi dalam kehidupan adalah ujian dan takdir Allah SWT. Walaupun kita tidak minta ianya terjadi namun hendaklah sabar dalam menempuh dugaan yang mendatang. 

Inilah yang dikongsi oleh seorang pengguna Facebook, Roslan bin Ismail yang berkongsi kisah Puan Filzah NurRaihan yang meminta ihsan orang ramai untuk membantu suaminya yang menghidapi kanser kulit tahap 4. 

Tambah menyedihkan lagi, mereka baru saja mendirikan rumahtangga malah Puan Filzah kini sedang mengandung 4 bulan. Ikuti perkongsian berikut dibawah. Perkongsian tersebut mendapat perhatian netizen yang turut bersimpati dengan nasib yang menimpa Puan Filzah

Assalammualaikum.

Nama saya Filzah NurRaihan Bt Abd Razak, saya minta jika anda buka mesej ni dan baca, kemudian hantarlah ke semua kenalan anda. Saya minta Ihsan doakan suami saya Muhammad Amirul Bin Salmi Sofiah supaya Allah SWT beri syifa (kesembuhan ) kpd suami saya yg sdg mengidap Kanser Kulit tahap4. 

Kami baru saja mendirikan rumahtangga dan sekarang sedang mengandung 4 bulan. Saya dan bayi yg bakal lahir sangat² memerlukannya. Saya minta, jgn tutup mesej ni sebelum anda hantar ke semua kenalan. 

Semoga Allah murahkan rezeki dan memberikan rahmat dlm kehidupan anda semua didunia hingga akhirat kelak. Hanya Yg maha esa mampu membalas budi baik tuan/puan Aamiin 


Sesiapa yang ingin membantu bolehlah cuba rujuk nombor telefon yang ada dalam perkongsian dibawah. Malah mereka juga boleh melawat keadaan suaminya itu di Hospital Kuala Lumpur, Tingkat 4, Wad 19 Katil No.16. - www.kakishare.my

Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2u4dm2Y

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.