Hi! Welcome Back and Stay Tune! Video Travel Ni Patut Menang Award! Nantikan Hari Khamis Ini Di Siakap Keli Dan Kaki Share - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Video Travel Ni Patut Menang Award! Nantikan Hari Khamis Ini Di Siakap Keli Dan Kaki Share


Siapa yang tak suka bercuti sama ada di dalam mahupun di luar negara. Kini, ianya sudah menjadi trend terbaru buat anak muda yang ingin mengembara mahupun bercuti sama ada di dalam mahupun di luar negara. 

Terbaru sebuah rancangan mengenai pelancongan yang dibawakan khas oleh Siakap Keli akan mula ke udara setiap minggu bermula Khamis ini jam 8.30 malam. 

Dalam episod pertama Akak Travel yang dikendalikan oleh Ekim Zakaria akan membawa anda ke lokasi-lokasi menarik sekitar Sabah seperti Gunung Kinabalu yang terkenal di serata dunia mahupun pulau-pulau yang indah yang terdapat di negeri Sabah yang pasti akan membuatkan percutian anda lebih berbaloi sekiranya ingin bercuti ke sana. 

Akak Travel adalah satu program berunsurkan percutian dimana ianya akan memaparkan lokasi yang menarik sekitar Malaysia. Selain itu, ianya dapat membantu penonton mencuba aktiviti-aktiviti yang boleh dilakukan ketika bercuti di tempat tersebut. 

Saksikan teaser video yang hebat dan memukau ini: 


Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tBtbvY

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.