Hi! Welcome Back and Stay Tune! 4 Rahsia Telapak Tangan Lelaki Yang Mungkin Anda Tak Tahu !! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

4 Rahsia Telapak Tangan Lelaki Yang Mungkin Anda Tak Tahu !!


1. Api Tangan

‘Tangan api’ (*) Tapak tangan lelaki Jenis ini kepada berbentuk segi Panjang DENGAN jari-jari Tangan Pendek yaitu Lelaki Yang cepat Gelisah JIKA Duduk Dalam Satu periode saat Yang Panjang. Si dia Begitu suka komen pada kemalangan perkara Yang berbaur mengenaian, Hingga dia bisa keluarkan Tenaga lelakinya. Walau dia Demikian, si dia dari jenis ini kepada Memiliki keperibadian Yang Tinggi Serta Sangat mudah bergaul. Tak heranlah bila Anda Tahu si dia Memiliki Ramai teman Baik. Bila Anda tak berlembutlah “bossy” pada si dia, Anda pastinya Akan Lewat Jalinan Yang Baik bersama si dia.

2. Air Tangan

(*) Tapak Tangan berupa Panjang, DENGAN Tab Artikel jarinya also Panjang. Sidia ini kepada Termasuk Dalam kelompok Yang Baik hati, sabar Sumatera suka Membaca! Acha ini kepada kerap di gelar ulat buku kerana sifatnya ITU. Ia Juga seseorang Yang Mudah tersenyum Sumatera tenang. Jadi tak heranlah, bila si dia Jenis ini kepada SULIT didapati di Kelab-Kelab malam kerana Acha lebih condong komen pada Situasi yang tenang Sumatera santai.

3. Bumi Tangan

(*) Seumpamanya si dia Memiliki Tapak Tangan Yang berupa bujur, berbarengan Ukuran jari-jemarinya Pendek ini kepada mengisyaratkan Acha dari kelompok bumi tangan! Si dia ini kepada lebih-komen pada Sikap Yang konservatif Sumatera Memiliki Pemikiran Yang Tinggi Dalam stabilitas dalam Kehidupan. Keunggulan Untuk Anda kerana si dia ini kepada suka Memasak Sumatera Bijak Dalam merubah Suatu hal hidangan. Peluang bila Anda menjumpai si dia jenis ini kepada di: bandar, Acha Umumnya Telah Memiliki Kehidupan Yang Selesa, Tempat Sumatera besar Tinggal stabilitas Hidup Yang Tinggi.

4. Angin Tangan

(*) Si dia mempunyai Tapak Tangan berupa bujur Sumatera jari Yang Panjang. Acha gampang mempelari Suatu hal Yang baru Sumatera berwawasan DENGAN Lakukan aktiviti Pengembaraan sama ADA sesama sendiri Atau Luar Negara. Si jenis dia ini kepada Begitu teratur Dalam tiap-tiap Perjalanan hidupnya. Hanya DENGAN perbualan Yang Bijak, si dia Mudah Berminat Pada anda!


✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2whE6k9

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.