Hi! Welcome Back and Stay Tune! ANU Suami Patah Dan Berwarna Ungu Tua Sampai Ke Hujung Angkara Isteri Goyang Tak Ingat Dunia. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

ANU Suami Patah Dan Berwarna Ungu Tua Sampai Ke Hujung Angkara Isteri Goyang Tak Ingat Dunia.

Seorang lelaki berusia 32 tahun di Medan, Indonesia terpaksa dikejarkan ke hospital sambil menahan sakit akibat organ bahagian pentingnya patah. 


Pihak hospital dilaporkan cukup terkejut dengan keadaan mangsa, ada pembengkakan di pangkal kelamin, malah ‘anu’nya sudah berwarna ungu tua sampai ke hujung.

Melihat keadaan mangsa, pihak hospital terpaksa membuat satu pembedahan.

Khabar baik pembedahan berjalan seperti yang diharapkan, namun pihak doktor tidak dapat memastikan sama ada bahagian penting mangsa dapat berfungsi seperti biasa.

Lelaki yang tidak disebut namanya itu diketahui baru sahaja menikah dua bulan lalu dengan isteri berusia 23 tahun.

Menurut isteri pada malam Jumaat lalu mereka melakukan hubungan intim suami isteri, akan tetapi di akhirnya suami mengadu sakit di bahagian intim.

“Saya memang ada merasakan bunyi tapi tidak tahu pula sampai ke tahap seperti ini, suami juga enggan memeriksa ke klinik kerana malu. Ketika itu saya berada di posisi atas, sebab itu saya tahu ada yang patah” katanya.

Menurut isteri lagi, sehari selepas kejadian itu, bahagian sulit suaminya mulai membengkak dan suami mulai mengeluh rasa sakit, risau dengan keadaan tersebut isteri memaksa suami untuk membuat pemeriksaan di hospital.

Bagaimanapun menurut doktor perkara ini berlaku akibat bahagian sulit dalam keadaan ereksi penuh menerima tekanan berlebihan.

Doktor juga menambah bahawa kerosakan seperti ini memiliki kesan buruk di kemudian hari, sekali pun ditangani oleh doktor profesional.

“Untuk sembuh semula seperti sedia kala, mungkin lelaki itu harus menunggu keajaiban” katanya.



✍ Sumber Pautan : ☕ Sensasi Media

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2vgpay8

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.