Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bapa Perlukan Bantuan Sumbangan Rawatan Pembendahan Bayinya Yang Mempunyai Masalah Jantung Terbalik.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bapa Perlukan Bantuan Sumbangan Rawatan Pembendahan Bayinya Yang Mempunyai Masalah Jantung Terbalik..


Assalamualaikum wbt,
Saya tidak pandai mengarang ayat puitis. Cukup lah saya nyatakan bahawa si comel Humaira amat memerlukan bantuan sumbangan anda.

Humaira dimasukkan ke Hospital Tengku Jafaar dari hari dilahirkan 30 Julai 2017 dan didiagnosis mempunyai masalah jantung terbalik (TGA dlm bahasa perubatan). 


Image may contain: one or more people and people sleeping
Humaira perlu menjalani pembedahan jantung di Institut Jantung Negara (IJN) tempoh yg diberikan sehingga 10/10/17 (jika ada kekosongan atau secepat mungkin jika keadaan Humaira terpaksa.) dan dengan kos pembedahan adalah sebanyak RM40K. 
Saya dan keluarga ada memohon bantuan tetapi masih belum ada jawapan, dan di sini saya memohon keperihatinan semua untuk menghulurkan walau sedikit sumbangan utk meringankan beban dan sekaligus mengumpul dana utk pembedahan adik Humaira.
In Shaa Allah dgn cara ini serba sedikit dapat membantu adik Humaira. Sumbangan anda boleh terus disalurkan ke akaun saya selaku ayahnya
Image may contain: 1 person
Nama: Humaira Binti Azizul Fazly
T/Lahir: 30/07/2017
Ayah Humaira :- 0176460561
Akaun Maybank Azizul Fazly Bin Ahmad Termizi : 155144016627
Kesudian anda semua menghulurkan sumbangan hanya Allah SWT yg dapat membalasnya.
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.
Terima Kasih 😊 mohon diviralkan sahabat dari sahabat mereka satu tempat kerja. Di MSN bukit jalil KL Mohamad Shaiful Sharifudin

VIDEO:


Sumber Asal: 




✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2uXK9KF

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.