Hi! Welcome Back and Stay Tune! Hafiz Hamidun Dan Joy Revfa Akhirnya Mohon Batal Nikah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Hafiz Hamidun Dan Joy Revfa Akhirnya Mohon Batal Nikah

Hafiz Hamidun Dan Joy Revfa Akhirnya Mohon Batal Nikah

Joy Revfa hari ini dilaporkan telah memfailkan permohonan pembubaran nikah di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari.

Usahawan kosmetik itu berkata tindakan beliau didorong sikap suaminya yang meragui pernikahan mereka.

Permohonan Batal Nikah Oleh Hafiz Hamidun Dan Joy Revfa

“Saya kecewa apabila ada yang memperkatakan status pernikahan kami tidak sah. Perkahwinan terdahulu saya berakhir pada 2015, cuma tidak didaftarkan di Malaysia. Hafiz Hamidun sedia maklum mengenai perkara itu kerana dia sendiri yang membuat surat pengesahan perceraian”

“Tiba-tiba pada 23 Mei lalu, Hafiz membangkitkan perkahwinan kami tidak sah,” katanya kepada Berita Harian hari ini.

Hafiz Hamidun Dan Joy Revfa Batal Nikah


Difahamkan, Hafiz Hamidun turut memfailkan permohonan pembubaran nikah mereka selepas dilihat media berada di mahkamah sama pagi ini.

“Saya tidak diberi nafkah zahir dan batin. Sehubungan itu, saya berjuang untuk mempertahankan hak sebagai wanita,” tambahnya.



Sumber Hafiz Hamidun Dan Joy Revfa Akhirnya Mohon Batal Nikah

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ij5wjL

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.