Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Memperkenalkan Tiga Monitor Baru Memfokuskan Pengguna Profesional - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Memperkenalkan Tiga Monitor Baru Memfokuskan Pengguna Profesional

Samsung sedia mempunyai penawaran skrin monitor untuk para peminat permainan video dan multimedia. Terkini, bersempena dengan IFA 2017, Samsung turut mengumumkan sebanyak tiga monitor baru yang memfokuskan kepada pengguna profesional untuk tujuan pejabat.

Tiga model yang diumumkan adalah CH89 (berskrin 34-inci melengkung), CH80 (bersaiz 27-inci melengkung) dan juga SH85 (bersaiz dalam pilihan 23.8-inci dan 27-inci dengan panel pipih).

Samsung Monitor IFA 2017

Ketiga-tiganya hadir dengan rekaan moden masa kini, termasuk menyokong USB-C. Monitor CH89 menawarkan paparan resolusi 3440×1440 pixel, sementara CH80 pula pada resolusi HD penuh. Monitor SH85 dengan panel pipih pula menawarkan resolusi 2560×1440 pixel.

Seperti penawaran monitor lain, ia turut hadir dengan kaki monitor yang boleh melaraskan ketinggian dan sudut pandang monitor, selain ciri seperti Samsung Flicker Free dan juga Samsung Eye Saver dalam memastikan anda tidak mengalami masalah mata yang cepat penat untuk masa penggunaan yang lama.

Buat masa ini, ia tidak diketahui lagi bilakah monitor ini akan memasuki pasaran tempatan.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2x0Dteq

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.