Hi! Welcome Back and Stay Tune! Siti Nurhaliza teruja, tidur dengan glove Azizulhasni - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Siti Nurhaliza teruja, tidur dengan glove Azizulhasni

TAHNIAH diucapkan buat The Pocket Rocket Man, Azizulhasni Awang yang berjaya meraih pingat emas dalam acara pecut individu lelaki dalam aksi di Velodrome Nasional, Nilai, semalam.

Dengan pencapaian ini sekali gus sasaran emas yang ditetapkan Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin kini telah berjaya dicapai.

Azizul dilihat berjaya menewaskan protegenya, Mohd Shah Firdaus untuk menyumbang pingat ke- 111 negara dalam acara tersebut.

Dalam pada itu, penyanyi no. 1 Malaysia, Datuk Siti Nurhaliza merupakan antara salah seorang yang begitu teruja dengan kejayaan atlet berbasikal negara itu.

Menerusi satu posting di akaun Instagram, Siti dilihat memuat naik satu gambar di mana memaparkan glove Azizulhasni yang dihadiahkan kepadanya selepas muncul juara acara Keirin dalam Kejohanan Dunia pada April lepas.

“Tido pakai glove la malam nie @azizulawangofficial Aaminn.. #myluckynumber111 @therealfafau,” tulis Siti menerusi gambar tersebut.

Posting yang menerima lebih daripada 15,000 likes itu mendapat komen yang pelbagai daripada netizen. Rata-rata netizen begitu teruja dan meninggalkan komen yang agak mencuit hati.

Haaa..tidur dengan glove tak apa lagi, jangan sampai lepas ni tidur dengan basikal pula sudahlah ya…

 

Sumber: MYNEWSHUB.CC



Sumber Siti Nurhaliza teruja, tidur dengan glove Azizulhasni

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2weyBlo

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.