Hi! Welcome Back and Stay Tune! Berang Isteri Sering Menghadap Telefon Bimbit Dan Kerap Membebel, Suami Sepak Isteri Hingga Kehilangan Dua Batang Gigi Hadapan.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Berang Isteri Sering Menghadap Telefon Bimbit Dan Kerap Membebel, Suami Sepak Isteri Hingga Kehilangan Dua Batang Gigi Hadapan..


JAKARTA – Berang isteri sering menghadap telefon bimbit dan kerap membebel, seorang suami telah menyepak dan menyebabkan isterinya kehilangan dua batang gigi hadapan.

Menurut laporan media Indonesia, wanita tersebut yang hanya dikenali sebagai Nem dikatakan menunggu kepulangan suaminya itu di wilayah Jawa Timur pada 29 Ogos yang lalu.


Suaminya telah keluar rumah pada jam 9 malam dan pulang ke rumah pada jam 2 pagi. Si isteri terus menyoal suami tentang kelewatannya pulang ke rumah.

Mereka dikatakan telah berperang mulut dan sebelum itu mangsa telah mengirimkan SMS tetapi tidak dijawab oleh si suami.


Mungkin kerana rimas dan rungsing kerana asyik dengar isterinya membebel, si suami telah memukul isterinya sehingga terjatuh dan menyepak mulutnya sehingga menyebabkan dua batang gigi depannya patah.


Bagaimanapun suspek telah berjaya ditahan oleh pihak polis dan berita itu mendapat perhatian daripada jiran tetangga yang tahu mengenai kejadian tersebut.

Setelah disoal siasat, suspek mengaku bahawa dia tidak dapat mengawal rasa marah dengan si isteri yang hanya mementingkan telefon bimbitnya sahaja.


“Saya nak marah sebab suami balik lambat, tapi saya kena marah balik. Saya main handphone cuma main Facebook dan YouTube, tidak ada niat lain.

“Saya minta maaf kepada suami mungkin saya belum boleh menjadi isteri yang baik,” luahnya dengan rasa sedih.

Suspek kini berada di bawah tahanan pihak polis Ponorogo Jawa Timur bagi menjalankan siasatan lanjut berkaitan kes ini..


✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2gSyAL0

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.