Hi! Welcome Back and Stay Tune! Apa sudah jadi ? Ratusan paku dalam perut lelaki ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Apa sudah jadi ? Ratusan paku dalam perut lelaki ini

  27 November 2017 

https: img-z.okeinfo.net content 2017 11 27 18 1820962 mengeluhkan-sakit-perut-dokter-menemukan-ratusan-paku-dan-koin-dari-perut-pria-di-india-bEqcCP9Cq2.jpg 
 Ratusan koin dan paku ditemui dalam perut Maksud Khan. (Foto: SWNS)

NEW DELHI – Seorang lelaki yang menelan koin dan benda-benda logam terguncang ketika doktor memeriksa isi perutnya dan menemui 7 kilogram benda logam. Lelaki tersebut rupanya memiliki kebiasaan makan yang aneh yang dirahsiakan sampai doktor bedah menemukan 263 keping koin, 100 paku dan sedozen mata pisau cukur di perutnya.

 Khan dikejarkan ke bilik bedah di Rumah Sakit Sanjay Gandhi di Satna, Madya Pradesh setelah mengalami sakit perut yang teruk. Pasukan doktor yang melakukan pembedahan terkejut ketika melihat dan mengangkat ratusan benda logam dari perut lelaki berusia 35 tahun itu. 

"Pesakit mengeluh sakit perut, jadi kami berfikir untuk melakukan endoskopi. Kami terkejut menemukan koin, paku dan mur-baut di perutnya." Kata Dr. Priyank Sharma yang memimpin pembedahan terhadap Khan sebagaimana dilansir Metro, Isnin (27/11/2017). Dia mengaku belum pernah melihat hal seperti itu sebelumnya.

Berdasarkan keterangan keluarga, Khan mulai memiliki kebiasaan buruk memakan benda logam itu sejak dia mengalami depresi. Namun, Khan tidak pernah menceritakan hal itu kepada orang lain. 

Doktor mengatakan, Khan yang bekerja sebagai seorang pemandu seringkali menelan koin yang diberikan para pelanggannya. Dia telah mengeluhkan sakit di perutnya selama tiga bulan terakhir. Untungnya, menurut doktor tidak akan ada kerosakan yang parah dan kekal terhadap organ dalaman Khan.

"Pembedahan dilakukan hampir terlambat kerana beberapa paku yang dia telan telah tertancap dan menusuk perutnya, menyebabkan pendarahan dan mengakibatkan hilangnya hemoglobin," kata doktor.
Setelah kejadian ini, Khan telah berjanji pada doktor untuk tidak akan menelan benda logam lagi.


✍ Sumber Pautan : ☕ indah.com

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2iVlhuW

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.