Hi! Welcome Back and Stay Tune! Filem Pengabdi Setan Benar-Benar Mampu Naikkan Bulu Roma - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Filem Pengabdi Setan Benar-Benar Mampu Naikkan Bulu Roma



Filem ‘Pengabdi Setan’ arahan pengarah terkenal Indonesia, Joko Anwar telah memasuki pawagam Malaysia semalam dan jika dilihat pada hasil kutipan filem itu di Indonesia, ia telah berjaya mengumpul keuntungan sebanyak RM4.2 juta.

Malah, filem ‘remake’ Pengabdi Setan arahan Sisworo Gautama dahulu itu turut mendapat sambutan yang hangat di Indonesia. Namun, persoalannya, adakah filem itu berjaya mendapat sambutan yang sama di Malaysia.

Berdasarkan laporan sebuah portal hiburan tempatan, netizen dan pengemar filem seram perlu menonton filem itu kerana tahap keseramannya benar-benar mampu membuatkan bulu roma penonton naik, terjerit-jerit sambil menutup mata dan telinga kerana terlalu takut.

Ini kerana efek bunyi dan bunyi loceng dalam filem itu pasti akan sentiasa terngiang-ngiang di telinga penonton untuk beberapa hari. Mana tidaknya, lihat trailer sahaja sudah cukup menakutkan, inikan pula lihat cerita itu keseluruhan di pawagam.

Mahu tercampak popcorn dibuatnya akibat terkejut. Sementara itu, filem ‘Pengabdi Setan’ mengisahkan tentang sebuah keluarga yang kematian ibu akibat penyakit aneh. Namun, selepas meninggal, kejadian aneh mula berlaku dalam rumah itu dan mereka mula melihat kelibat ibu mereka di dalam rumah.

Lebih menyeramkan, tujuan roh ibu mereka kembali kerana ingin membawa mereka semua ke dunianya. Menyeramkan bukan? Selain pelakon-pelakon dari Indonesia, ‘Pengabdi Setan’ turut menampilkan pelakon dari Malaysia, Bront Palarae.

Jadi, jangan ketinggalan untuk saksikan filem ‘Pengabdi Setan’ dipawagam sekitar anda untuk rasai sendiri keseramannya. –utaranews.com





✍ Sumber Pautan : ☕ KAKI PALU

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2n7Lf2P

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.