Hi! Welcome Back and Stay Tune! Campak Bayi Yang Baru Dilahirkan Selepas Tahu Kekasihnya Suami Orang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Campak Bayi Yang Baru Dilahirkan Selepas Tahu Kekasihnya Suami Orang


KEJAM dan tidak berhati perut. Seorang wanita sanggup mencampak bayi yang baru dilahirkannya dari tingkat 17 apartmen yang didiaminya selepas mengetahui teman lelakinya sebenarnya suami orang.

Netchanok Nokyungtong, 20, sangat kecewa kerana ditipu oleh teman lelakinya, seorang warga asing yang berasal dari Korea Selatan. Lelaki yang berusia 41 tahun itu telah kembali ke pangkuan keluarganya.

Manakala wanita berkenaan, melahirkan bayinya di Pattaya, Thailand. Bayi itu dilahirkan di dalam bilik rumahnya.



Netchanok mengaku dia mencampak bayinya dari tingkap selepas kekasihnya yang dikenali sebagai Kim melarikan diri dengan balik ke kampungnya selepas mengetahui bahawa Netchanok mengandung.

“Netchanok Nokyungtong melahirkan bayinya di dalam bilik air dan darah ditemui di atas lantai. Dia menyatakan dia terkejut dan tidak bersedia dengan kelahiran itu.

“Teman lelakinya adalah suami orang dari Korea Selatan dan dia tidak mahu tinggal dengan Netchanok. Dia sangat kecewa kerana lelaki itu kembali kepada keluarganya.

“Dia kemudiannya memasukkan bayi itu dalam plastik dan mencampaknya keluar tingkap. Bayi itu meninggal dunia,’’ kata polis. 



Sumber: MYNEWSHUB.CC


✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2jb7PGv

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.