Hi! Welcome Back and Stay Tune! Angsa disangka babi, IG Maya Karin diserang netizen - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Angsa disangka babi, IG Maya Karin diserang netizen

GARA-GARA memuat naik foto seekor angsa yang sedia untuk dimasak di laman Instagram, pengikut pelakon dan penyanyi Maya Karin berbalah sesama sendiri.

Semuanya bermula apabila ada netizen yang menyangka Maya memuat naik foto seekor babi yang sedia untuk dimasak.

Maya yang kini berada di Vietnam bersama keluarganya memuat naik foto angsa tersebut dengan kapsyen berbunyi "What's cookin baby?" bersama hashtag #Saigon #HoChiMinhCity #QuickFamilyVisit.

Ramai netizen yang 'menyerang' ruangan Instagram Maya dan mula meninggalkan komen menyangka foto yang dimuat naik adalah foto babi.

Instagram/@maya_karin

Instagram/@maya_karin

Ada juga netizen yang menyangka foto itu merupakan foto ayam belanda dan itik, namun Maya sendiri memberikan pengesahan masakan itu adalah angsa.

Semuanya bermula apabila ada netizen yang menyangka Maya memuat naik foto seekor babi yang sedia untuk dimasak.

Dalam perkembangan lain, Maya yang bernaung dibawah label Warner Music Malaysia akan muncul dengan single terbaru tidak lama lagi.

Teks oleh: Kamaruddin Razal
Foto: Instagram Maya

 



Sumber Angsa disangka babi, IG Maya Karin diserang netizen

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ClRRib

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.