Hi! Welcome Back and Stay Tune! Suami Sanggup Pukul Isteri Kerana Tidak Puas Hati - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Suami Sanggup Pukul Isteri Kerana Tidak Puas Hati

Kejadian ini berlaku di Kuala Terengganu apabila seorang guru dipercayai dipukul oleh suaminya kerana guru berkenaan telah nekad tidak mahu berbaik semula dengan suaminya walaupun sudah dipujuk dengan pelbagai cara sehingga membangkitkan kemarahan suaminya semalam.

Guru yang merupakan seorang mangsa kejadian telah berada di kawasan sekolah di tempatnya mengajar sekitar jam 11 pagi. Kehadiran suaminya di sekolah berkenaan amat mengejutkan dirinya dengan alasan untuk mengadakan perbincangan tentang masalah yang melanda.

Menurut sumber, pada permulaan pasangan berkenaan memulakan perbincangan mengenai proses penceraian mereka dengan baik sekali. Setelah beberapa minit selepas itu, dikatakan suaminya naik marah setelah mendapat tahu isterinya langsung tidak makan pujukkan yang dilontar.

“Suspek yang terkenal dengan sikap panas baran sebelum ini mula bertindak agresif selepas bengang mangsa enggan memberi kerjasama sebelum bertindak menarik tudung dan memukul belakang kepala serta badan mangsa.

“Tidak cukup dengan itu, suspek turut memusingkan pergelangan tangan mangsa malah wanita terbabit memaklumkan suspek selalu bertindak sedemikian sebelum ini sekiranya mereka bertengkar,” katanya.

Menurut sumber lagi, mangsa juga telah menjelaskan semua perkara tentang pengurusan kes penceraian mereka dan semua urusan itu seharusnya mengikut saluran yang telah ditetapkan oleh undang-undang namun suami mangsa langsung tidak memperdulikan semua yang telah dijelaskan malah dia lebih suka membuat undang-undang sendiri.

“Dalam masa sama, suspek dikatakan memegang kad pengenalan milik mangsa dan enggan memulangkan menyebabkan mangsa bimbang disalahgunakan oleh suspek sebelum mengambil keputusan membuat laporan polis untuk tindakan susulan,” katanya.

Superitendan Suffian Sulaiman selaku Timbalan Ketua Polis Daerah Kuala Terengganu berkata, ketika pihak mereka dihubungi dan mereka serta merta telah mengesahkan kejadian berkenaan dengan segera.

Kes berkenaan juga turut disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan kerana melakukan kecederaan dengan niat dan sengaja dan Seksyen 18 (A) Akta Keganasan Rumah Tangga 1994.

Kejadian seperti ini hendaklah dibendung supaya tiada lagi wanita-wanita di luar sana menjadi mangsa keganasan lelaki yang sewenang-wenangnya datang tangan terhadap wanita.

Sumber: Sinarharian.com.my

The post Suami Sanggup Pukul Isteri Kerana Tidak Puas Hati appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2C7X93Z

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.