Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Surat Terbuka Buat Saudara Iqram Dinzly’ – Dr. Zulkifli Mohamad - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Surat Terbuka Buat Saudara Iqram Dinzly’ – Dr. Zulkifli Mohamad

Nampaknya situasi Iqram Dinzly telah menarik perhatian ramai orang. Bukan sahaja dari rakan-rakan artis, malah termasuk la Mufti Wilayah Persekutuan, Dr. Zulkifli Al-Bakri.

Keadaanya yang sangat merisaukan ramai pihak menjadi tanda tanya, adakah dia benar-benar mengalami tekanan perasaan seperti yang diperkatakan oleh netizen, ataupun seperti yang diperkatakan oleh Iqram Dinzly sendiri, dia melakaukan perkara itu untuk menarik minat netizen bagi mempromosikan jenamanya sendiri. Sejauh mana kebenarannya, wallahualam.

Tidak pasti apa puncanya, namun yang pasti, ramai yang ingin melihat Iqram kembali seperti dulu. Terbaru, Mufti Wilayah Persekutuan, Dr. Zulkifli al-Bakri melayangkan surat terbuka kepada pelakon drama Dunia Baru itu melalui akaun Facebooknya. Berikut isi surat terbuka itu:

Surat terbuka kepada Iqram


Dalam pengisiannya, Dr. Zulkifli menasihatkan Iqram untuk tidak mengambil pusing dengan tomahan netizen sebaliknya fokus dengan mendekati ayat-ayat suci Al-Quran serta terus hayati zikir sepertimana yang pernah dipertontonkan Iqram di IG Live sebelum ini.

Dr. Zulkifli menerusi suratnya itu mempelawa pelakon tersebut untuk datang ke Pejabat Mufti Wilayah Persekutuan di Putrajaya dengan niat ingin mengenali pelakon tersebut dengan lebih baik dalam usaha memahami situasi semasa serta masalah yang dihadapinya.

Terdahulu, Dr. Zulkifli cuba mencapai pelakon tersebut menerusi suatu status terbuka di platform Twitter:

Jika benar Iqram mengalami kemurungan seperti didakwa, makanya ini antara platform terbaik untuk bercakap mengenainya. Bercakap dengan seseorang mampu membantu meringankan masalah yang dialami. Moga panggilan ini akan sampai kepadanya. Tak sabar nak lihat Iqram kembali seperti ‘Iqram’ yang dulu.

Kepada netizen, berhenti memberi kecaman, jika anda melihat video terbarunya dan berkelakuan pelik, anda seharusnya memberi nasihat dan semangat kepadanya, berhenti menghukum.

Sumber:  Facebook/Dr. Zulkifli al-Bakri

The post ‘Surat Terbuka Buat Saudara Iqram Dinzly’ – Dr. Zulkifli Mohamad appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2zLkCSC

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.