Hi! Welcome Back and Stay Tune! Detik VIRAL Penunjuk Perasaan Palestin DITEMBAK Askar Israel. Ada VIDEO - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Detik VIRAL Penunjuk Perasaan Palestin DITEMBAK Askar Israel. Ada VIDEO

Detik VIRAL Penunjuk Perasaan Palestin DITEMBAK Askar Israel. Ada VIDEO | Saya Luv Islam – Dalam satu penunjuk perasaan, mereka hanya angkat sepanduk dan berjalan secara aman sebelum tiba-tiba mereka semua ditembak oleh tentera Israel. Allahu. Ada video. Jom tengok dan kongsikan. Cepat tengok sebelum kena delete.

PENDUDUK BERARAK

Pertempuran antara penduduk Palestin dengan askar rejim Zionis berterusan di beberapa wilayah yang diduduki secara haram oleh rejim Tel Aviv.

Penunjuk perasaan berarak di sekitar jalan raya di sini sebagai membantah keputusan Amerika Syarikat menjadikan Baitulmaqdis ibu negara Israel.

Di wilayah Hebron, kekacauan meletus apabila askar Israel bergerak masuk ke beberapa batang jalan raya dan pemuda-pemuda Palestin menghujani mereka dengan batu.

Askar Zionis membalas dengan bom pemedih mata, selain menembak menggunakan peluru getah mencederakan beberapa penunjuk perasaan.

VIDEO RAKYAT PALESTIN DITEMBAK

Antara yang menjadi sasaran askar rejim Zionis itu ialah wartawan.

Sekurang-kurangnya empat pemuda Palestin cedera terkena tembakan peluru getah di Halhul, tatkala askar rejim mula menutup semua laluan.

Pada masa sama seorang remaja Palestin cedera parah ditembak askar rejim selepas didakwa cuba menikam seorang askar.

Hamed al-Masri, 15 tahun, ditembak ketika menyertai tunjuk perasaan di wilayah Salfit dan dirawat oleh pasukan perubatan Israel di tempat kejadian, sebelum dibawa ke hospital di mana keadaannya dilaporkan kritikal. – Agensi

BACA NI : Inilah Surat Terbuka BERANI Tun Mahathir Kepada Negara2 Arab Buat Umat Islam SENTAP

BACA NI : Pelan RAHSIA Putera Muhammad Salman TERDEDAH Buat Kuasa Besar Dunia CUAK

BACA NI : Kejutan. Israel Tiba-Tiba Serang Syria. Puncanya Amat MENGEJUTKAN

Sumber : Saya Luv Islam via Ismaweb

The post Detik VIRAL Penunjuk Perasaan Palestin DITEMBAK Askar Israel. Ada VIDEO appeared first on SAYALUVISLAM.



✍ Sumber Pautan : ☕ SAYALUVISLAM

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2Bjdzp0

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.