Hi! Welcome Back and Stay Tune! Halle Berry Ditinggalkan Teman Lelaki - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Halle Berry Ditinggalkan Teman Lelaki

Hubungan asmara antara Halle Berry dengan teman lelakinya, Alex Da Kid dikatakan telah berakhir selepas pemuzik mogul British itu meninggalkan aktres jelita berkenaa kerana perempuan lain.

Menguatkan lagi spekulasi ekoran beberapa foto tersebar di internet menunjukkan keintiman Alex bersama seorang wanita dipercayai kekasih barunya. Mereka dikatakan keluar bersama untuk menikmati makan malam di sebuah retoran di Catch LA, pada 9 Disember lalu.

Hubungan Halle, 51, dan pemuda berusia 35 tahun itu menjdi bualan netizen selepas pasangan ini membuat pengumuman di Instagram rasmi mereka pada September lalu. Sekepaing foto hitam putih dimuat naik di Instagram beserta kapsyen, “my balance”.

..

Selain itu, pasangan ini dilihat oernah keluar bersama menikmati makan malam dan beberapa kali hadir bersama di beberapa acara hiburan di Hollywood.

Bagaimanapun hubungan percintaan mereka tidak berpanjangan. Ada pihak yang mendakwa pasangan ini kurang secocok disebakanjarak usia yang jauh iaitu 16 tahun perbezaan usia. Satu sumber mendakwa, Halle memerlukan seorang lelaki yang lebih matang, bijak dan lebih mencabar.

Namun sehingga kini tiada kenyataan rasmi baik daripada Alex mahupun bintang filem X-Mens itu mengenai gosip berakhirnya hubungan cinta mereka.

Terdahulu, Halle pernah mendirikan rumah tangga dengan Olivier. Mereka dikurniakan anak lelaki diberi nama Maceo Robert. Dia bercerai dengan lelaki itu selepas dua tahun perkahwinan mereka.

Kemudian dia berkahwin pula dengan pemain baseball, David Justice dari tahun 1993 sehingga tahun 1996 dan penyanyi R & B Eric Benet dari tahun 2001 sehingga 2003.

Halle juga mempunyai anak perempuan berusia 9 tahun, Nahla Ariela, hasil hubungannya dengan bekas teman lelaki, Gabriel Aubry.

The post Halle Berry Ditinggalkan Teman Lelaki appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2yqcVR3

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.