Hi! Welcome Back and Stay Tune! Google Mulakan Pengindeksan Dengan Memfokuskan Laman Mesra Skrin Peranti Mudah-Alih - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Google Mulakan Pengindeksan Dengan Memfokuskan Laman Mesra Skrin Peranti Mudah-Alih

Pada hari ini, lebih ramai mengakses internet dan web menggunakan peranti mudah-alih. Dalam usaha menawarkan pengalaman yang baik untuk pengguna, Google sebelum ini telah bereksperimen dengan memfokuskan kepada laman mesra peranti mudah-alih pada posisi lebih tinggi pada hasil carian.

Terkini, Google turut mengambil peluang berkongsi lanjut, dan mengatakan mereka kini dalam proses memulakan pengindeksan laman-laman yang mesra peranti mudah-alih pada hasil carian mereka.

Dengan langkah ini, Google akan memaparkan laman yang mesra peranti mudah-alih dan desktop pada posisi lebih tinggi pada hasil carian, berbanding dengan laman yang hanya mesra desktop sahaja.

Google mengatakan mereka akan memperkenalkan pembaharuan ini pada enjin carian mereka secara berperingkat. Malah, mereka turut menyediakan beberapa panduan ringkas dalam menjadikan laman sedia ada anda lebih mesra enjin carian Google yang bakal memfokuskan kepada paparan laman mesra peranti mudah-alih ini kelak.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2BaDTlQ

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.