Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ziana Zain Enggan Ulas Isu Suami Pukul Anak - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ziana Zain Enggan Ulas Isu Suami Pukul Anak

Hari ini dunia hiburan dikejutkan dengan berita suami Ziana Zain, Armin Zaharin ditahan kerana memukul anaknya. Maklum balas yang diberikan Ziana mengenai hal itu, tidak banyak kerana jelasnya, ia terlalu peribadi untuk diceritakan.

BACA: “Saya Rotan Sebab Nak Ajar Solat” – Armin

“Saya tak boleh komen lanjut sebab kes mahkamah. Ini terlalu peribadi. Doakan yang terbaik,” jelasnya kepada m Star Online mengenai suaminya yang didakwa memukul anak kononnya untuk mengajar solat.

Dimaklumkan Armin telah menyebabkan anaknya cedera akibat dipukul, manakala pada 27 Febuari lalu, Ziana telah membuat laporan polis terhadap tindakan suaminya itu. Bagaimanapun Armin mengaku tidak bersalah.

Di akaun penyanyi itu juga penuh dengan kata-kata nasihat oleh peminat. Selain nasihat, ada juga membuat spekulasi bahawa rumah tangga pasangan itu bermasalah sepertimana laporan dibuat sendiri oleh Ziana.

Dalam pada itu, netizen juga turut mempersoalkan kenyataan mempertahan diri Armin mengenai tindakannya yang memukul anak pada pukul 4 pagi, atas dasar untuk mengaji dan solat. Apapun nantikan perkembangan seterusnya lagi. (rtky/w)



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW

✍ Sumber Pautan : ☕ BeautifulNaara

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2oSKM36

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.