Hi! Welcome Back and Stay Tune! Perkara Yang Dimahukan Lelaki Semasa Berhubungan Intim - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Perkara Yang Dimahukan Lelaki Semasa Berhubungan Intim

Bukan sahaja lelaki, wanita juga pasti mahu memuaskan pasangan mereka ketika bercinta. Sudah tentu, isteri memerlukan maklumat yang tepat untuk menjadikan suaminya bahagia.

Pada umumnya, lelaki lebih mendapat kepuasan daripada wanita. Dengan sentuhan sedikit kadang-kadang boleh membuat dia rasa teruja. Berikut adalah perkara-perkara yang lelaki inginkan apabila bercinta.

Orgasm

Klimax mungkin matlamat utama, dan apa yang selalu diingini lelaki. Sebenarnya. dia mahu melihat diri anda juga klimaks. Dia mahu anda berdua menikmatinya.

Hasrat

Seperti yang selalu dilakukannya, dia juga mahu anda mempunyai keghairahan yang tinggi untuknya. Dia mahu melihat keghairahan anda di atas katil dan dia rasa sayang dan diingini. Sikap bersemangat anda sendiri dapat membuatnya lebih ghairah.

Lampu dinyalakan

Kebanyakan wanita lebih selesa melakukan hubungan cinta dengan keadaan bilik gelap, lelaki lebih suka jika lampu dihidupkan. Seorang lelaki adalah seorang yang visual, bukan hanya kerana dia ingin tahu tentang apa yang dilakukannya semasa bercinta, tetapi dia juga ingin lebih bermotivasi untuk melihat badan anda dan ekspresi seksi anda di hadapannya.

Pujian

Pujian adalah satu bentuk penghargaan yang paling ditunggu-tunggu ketika bercinta dan selepas bercinta. Pujian yang keluar dari mulut anda adalah satu bentuk pengakuan bahawa anda juga, menikmati apa yang anda lakukan dan di sini dia akan lebih bangga dengan dirinya sendiri.

Variasi bercinta

Lelaki mempunyai rasa ingin tahu yang tinggi, dan jangan terkejut jika anda ingin mencuba banyak posisi, variasi gaya bercinta yang menjadikannya ingin tahu. Dia mungkin mempunyai idea selepas menonton filem erotik, tetapi juga apa yang membuatkan kehidupan ranjang anda hangat, kerana tidak membosankan setiap kali anda bercinta.

Komunikasi (bercakap kotor)

Dia mahu menjalin hubungan baik dengan anda sebelum bercinta. Beritahu apa yang anda bimbang tentang apa yang anda mahu dan tidak mahu. Dia ingin tahu apa yang anda rasa kerana dia juga ingin memastikan apa yang dia lakukan adalah betul. Malah dia suka jika anda bercakap nakal atau seksi kepadanya. Jadi, bercakap kotor kepadanya.

Tidur

Wanita biasanya kecewa jika lelaki tertidur setelah bercinta, ini adalah apa yang dia mahu katakan. Dia mahu anda faham, bahawa selepas bercinta, dia telah menghabiskan banyak tenaga dan ini menyebabkan dia letih. Hormon yang membuatnya berehat membuatnya sangat mengantuk, dan tertidur. Jadi dia berharap anda tidak tersinggung apabila dia tidur selepas bercinta.

Itulah semua perkara yang selalu dimahukan setiap lelaki di tempat tidur. Perlulah banyak memahami dan juga tidak rumit untuk difahami.

The post Perkara Yang Dimahukan Lelaki Semasa Berhubungan Intim appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2HEjtnH

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.