Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Harap Dapat Lagi Jumpa Wenger' - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Harap Dapat Lagi Jumpa Wenger'



Pengurus Manchester United, Jose Mourinho berharap akan berpeluang berdepan Arsene Wenger sekali lagi selepas kunjungan terakhir pengurus Arsenal itu ke Old Trafford sebagai bos Gunners berakhir dengan kekalahan 2-1 awal pagi tadi. 

“Saya harap akan bermain menentangnya sekali lagi,” kata Mourinho, yang memiliki sejarah pertengkaran dengan Wenger, paling popular apabila menggambarkan pengendali dari Perancis itu sebagai “pakar dalam kegagalan” kerana gagal menang Liga Perdana sejak 2003/04.

“Saya harap ia akan berlaku lagi. Jika tidak dalam Liga Perdana, siapa tahu kami boleh berdepan perlawanan besar di mana-mana?” United kini sudah mengesahkan tempat ke Liga Juara-Juara musim depan dan hampir menepati sasaran menjadi pasukan kedua terbaik selepas Manchester City dengan mencipta jurang lima mata berbanding Liverpool.

“Ok untuk meningkat di banyak tahap, tetapi (ia) tidak cukup untuk menjadi yang pertama sebaliknya kedua dan tidak cukup untuk menang Liga Juara-Juara sebaliknya Liga Europa,” kata Mourinho.

“Ia cukup untuk menamatkan saingan di tangga kedua, untuk menjadi stabil, untuk menang sebahagian trofi, untuk mara ke final, tetapi kami perlu lebih lagi.”

✍ Sumber Pautan : ☕ Samurai Biru

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2JLt6hX

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.