Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kepala Pecah, Kaki 'Berlipat' - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kepala Pecah, Kaki 'Berlipat'



LELAKI mati dalam keadaan mengerikan apabila kepalanya pecah dan kaki 'berlipat' dipercayai dilanggar lari di Jalan Airport, di Miri, malam semalam.

Dalam kejadian 11.30 malam itu, mangsa yang berusia 30-an dipercayai dirempuh sebuah kenderaan ketika dia sedang melintas jalan. Sumber memberitahu, mangsa dilanggar oleh kenderaan yang tidak dikenal pasti jenis dan nombor pendaftarannya.

“Akibatnya, mangsa tercampak ke bahu jalan. Pemandu kenderaan itu terus meninggalkan lokasi kejadian. "Orang ramai yang berada di kawasan berhampiran cuba membantu, namun mangsa sudah meninggal dunia akibat parah di kepala,” katanya.

Menurutnya, mayat mangsa kemudian dihantar ke Hospital Miri untuk bedah siasat. Katanya, susulan kejadian, polis giat mengesan pemandu dan kenderaan terbabit.

✍ Sumber Pautan : ☕ Samurai Biru

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2KqEoZY

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.