Hi! Welcome Back and Stay Tune! Rekaan Xiaomi Mi 8 Tertiris Menunjukkan Panel Belakang Lutsinar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Rekaan Xiaomi Mi 8 Tertiris Menunjukkan Panel Belakang Lutsinar

Xiaomi Mi 8 akan dilancarkan pada 31 Mei ini dan dihasilkan bagi menyambut ulang tahun ke-sepuluh Xiaomi. Setakat ini peranti ini disahkan mempunyai takuk dan dilengkapi sistem imbasan wajah seperti Face ID. Har ini sebuah video tertiris menunjukkan ia mempunyai panel belakang lutsinar.

Dengan rekaan ini kesemua komponen peranti dapat dilihat dengan jelas. Beberapa gambar yang tertiris sebelum ini menunjukkan panel kaca belakang yang berwarna. Menarik sekali tiada pengimbas cap jari pada bahagian hadapan dan belakang.  Besar kemungkinan peranti di dalam video di atas adalah edisi terhad dengan pengimbas cap jari terbina dalam skrin yang diuar-uarkan sebelum ini.

Ia mengingatkan kami kepada rekaan HTC U11+ dan HTC U12+ yang turut mempunyai panel lutsinar. Pasaran kini dipenuhi peranti dengan rekaan pelanduk dua serupa dan harus kami akui rekaan lutsinar ini amat menarik dan unik. Apa pula  pendapat anda?



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2s51Ynu

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.