Hi! Welcome Back and Stay Tune! 10 FOTO: Akhirnya Priyanka Chopra Dan Nick Jonas Bertunang Secara Rasmi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

10 FOTO: Akhirnya Priyanka Chopra Dan Nick Jonas Bertunang Secara Rasmi

 
Pelakon terkenal Bollywood, Priyanka Chopra, 36 tahun akhirnya telah bertunang secara rasmi dengan penyanyi popular dari Hollywood, Nick Jonas 25 tahun semalam.

Perkara ini disahkan sendiri oleh Priyanka Chopra menerusi laman Instagram miliknya yang turut memuatnaik foto bertunang dengan Nick Jonas.




"Taken... With all my heart and soul" itulah ucapan ringkas yang ditulisPriyanka Chopra di laman sosial Instagramnya.

Penyanyi dari kumpulan Jonas Brothers, Nick Jonas turut memuat naik foto serupa dengan caption ini: "Future Mrs. Jonas. My heart. My love."

Nick jonas turut mencuri perhatian apabila menulis komen di ruangan gambar Priyanka Chopra dan menyifatkan lelaki yang bertunang dengan Priyanka Chopra amat bertuah. lelaki itu adalah dirinya sendiri.

"Wow congrats. He's the luckiest guy in the world,"
inilah yang ditulis Nick Jonas

Nick Jonas hadir bersama keluarganya dengan memakai pakaian tradisional India dan melaksanakan beberapa ritual dan adat resam mengikut keluarga Priyanka Chopra sebelum majlis pertunangan bermula.

Majlis pertunangan itu berlangsung ringkas di hotel JW Marriot, Juhu, India dan dihadiri oleh keluarga rapat sahaja.

Sehingga kini, masih belum ada tarikh perkahwinan, ia nya masih rahsia.



Ini beberapa foto pertunangan pasangan ini:


















Priyanka Chopra merupakan Miss World tahun 2000dan kemudian menjadi pelakon popular di Bollywood. Kemudian Priyanka Chopra telah berjaya menembusi pasaran Hollywood dan berlakon dalam filem box office seperti Baywatch.

Nick Jonas pula merupakan penyanyi berasal dari Amerika Syarikat yang popular bersama kumpulan adik beradik Jonas Brothers. Lagunya pernah menjadi fenomena seluruh dunia. -PENMERAH



✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2N19RCS

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.