Hi! Welcome Back and Stay Tune! "Nak Kakikan Saya, Jom Jumpa.. Buat Kalau Berani!!" - Fasha Sandha Mengamuk Dengan Seorang Wanita - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

"Nak Kakikan Saya, Jom Jumpa.. Buat Kalau Berani!!" - Fasha Sandha Mengamuk Dengan Seorang Wanita


Lumrah kalau bergelar seorang artis, pasti ada yang akan mengecam. Banyak betul kaki bawang dan juga haters yang sering melemparkan kata-kata negatif kepada artis.

Ini termasuk pelakon Fasha Sandha apabila seorang wanita mengecamnya memuatnaik satu video yang dirinya memakai baju yang agak terdedah.




Wanita ini mengecam Fasha Sandha kerana berpakaian seperti itu dan menutup ruang komen.

Ini tulis wanita bernama Monaliza itu:

"Pandai pula Fasha Sandha on komen ni. Post sebelum ini pakai baju paras dada dia off ruang komen ye, whay? buruk la Fasha pakai baju paras dada, macam minta kaki"

Komen berkenaan mendapat perhatian Fasha Sandha. Berang dengan komen berkenaan, pelakon ini telah memuatnaik foto Monaliza di laman IG miliknya dan mnulis satu caption luahan hati.



Ini luahan hati Fasha Sandha:

MACAM NI BAHASA WANITA BERHIJAB

"Macam ni ya bahasa seorang wanita muslimah, berhijab, juga seorang mak yang dah ada anak?
Saya tau saya buruk. Sbb tu saya kata i embrace my flaws. Kalau tak faham, bukak kamus pls. Fahami apa itu erti FLAWS. Ok? 

PAKAI BAJU TU SEBAB BEKERJA, DOSA DENGAN TUHAN

"Saya pakai baju tu, ketika saya bertugas dan itu dosa saya dengan Tuhan. Kenapa awak yang panas sangat ni? Awak nakkan perhatian kan? Saya bagi perhatian pada awak now ya wahai saudara islamku. Awak nak kaki kan saya ? Jom jumpa saya esok? Saya letak muka saya kat kaki awak, sila buat kalau berani. Awak tu ada anak2, awak belum tau apa akan jadi pada anak2 awak. 

"Saya ni sebenarnya takde masa untuk haters, tapi sbb kakak ni mmg nakkan perhatian, nak kaki kan saya, lets meet up. Siapalah kakak ni kan? Memalukan kaum orang berhijab, kata2 tidak seperti penampilan. Apapun , terima kasih ya Kakak. All the best to you 



JAGA LAKI, ANAK AWAK

"Lagi satu, ini IG saya, suka hati saya nak off comment ke nak bukak komen ke nak buat apapun, u tak payah sibuk. Pegi jaga laki dan anak2 awak. Saya takut anak2 dan keluarga u MALU dengan kata2 awak ni wahai Monaliza 

BERHENTI BULI ARTIS

"Tak suka kita, tapi follow kita, suka nak ambik tau pasal kita, nakkan perhatian, i bagi promosi percuma pada U ya kak. Biar followers u bertambah. Ini insta ikhlas dari saya. Saya tengah cuti ni, saya ni jarang ada hari cuti. Saya ada banyak masa hari ni. Oh ya, Sesiapa yang mengenali wanita berhijab muslimah sejati ni atau suami dia atau keluarga dia, tolong kirim salam. Terima kasih

"Ingat ya... jangan ingat kami ni artis, kami tak berhak nak bersuara, berhenti membuli artis ok.



Ini fotonya:


Fuh panas hati betul Fasha Sandha dengan wanita bernama Monaliza ini, siap muat naik wajah dan juga namanya.

Foto ini menerima pelbagai komen dari orang ramai. Ada yang menyokong Fasha Sandha dan ada yag sebaliknya.

Apapun mungkin tak tahan dengan komen negatif, tu yang Fasha Sandha geram sangat tu. -PENMERAH

Sumber: IG Fasha Sandha



✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2N45nLQ

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.