Hi! Welcome Back and Stay Tune! (VIDEO) Kata-Kata Kasar Noh Hujan Kepada Haqiem Rusly Cetus Perbalahan.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(VIDEO) Kata-Kata Kasar Noh Hujan Kepada Haqiem Rusly Cetus Perbalahan..


Malam tadi, band popular Hujan telah membuat satu persembahan sempena Love Suria Charity.

Penyanyi Noh Hujan merupakan teraju utama yang juga vokalis kumpulan Hujan telah mencuri perhatian orang ramai.

Ketika membuat persembahan di atas pentas, Noh Hujan, telah mengeluarkan kata-kata berbunyi yang agak kasar kepada penyanyi Haqiem Rusly.




Ini kata Noh Hujan kepada para hadirin:

"Buktikan bahawa independent boleh tapau mainstream. Pergi mamp0s Haqiem Rusly"

Seorang penonton yang hadir telah merekod aksi Noh Hujan itu dan jelas telah memperlekehkan Haqiem Rusly.




Ternyata video yang dikongsi di laman Twitter itu cepat menjadi viral dan telah menarik perhatian orang ramai terutama peminat Haqiem Rusly yang berang dengan kenyataan seperti itu.

Mereka terus mempertikaikan gelaran "Haji" yang dimiliki Noh kerana berkata sedemikian selain tidak memakai baju dan nampak pusat.

Ini komen peminat Haqiem Rusly:

"Korang minat orang yang macam ini ke? And korang sokong seorang pak haji buat show dengan tak berbaju nampak pusat gitu? Siap cakap sayang perempuan lain sedangkan kau ada bini solehah?

"Dengan tak memasal nak mamp0skan orang yang tak kacau hidup dia pun? Why? Like seriously Malaysian? Orang macam ini tak payah kena kecam ke?"  






Para peminat-peminat Noh Hujan tidak berdiam diri dan  turut tampil mempertahankan Noh, dengan menjelaskan ia hanyalah gurauan Noh semata-mata dan menjadi kebiasaan dalam persembahan indie.

Ini antara komen peminat Noh Hujan:

"Halahh, korang yang dok pertikaikan Noh ini mesti stok-stok BBNU yang die hard fans puak-puak leman Haqiem depression, Aiman Tino, Sufian Suhaimi, Ismail Izzani kan?

"Noh dari dulu memang sejenis, 'Ah, peduli apa aku, pergi mati ah korang' kind of attitude but dia tak adalah attention seekers macam orang itu," 






Ini video berkenaan yang menjadi viral:

Sumber video: Twitter (@_fahimfuad)

✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2PmSrSM

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.