Hi! Welcome Back and Stay Tune! "Tak ada akhlak dan adab.. agama mana kau belajar" - Datin Shahida mengamuk - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

"Tak ada akhlak dan adab.. agama mana kau belajar" - Datin Shahida mengamuk

 
Datuk Aliff Syukri meruapkan jutawan kosmetik yang amat aktif di laman media sosial. Kalau sebut nama Aliff Syukri Terlajak laris, semua orang pun dah tahu dengan pelbagai isu melibatkannya.

Apabila suami dah jadi orang popular dan instafamous, sudah tentu si isteri juga akan popular juga.

Itulah yang berlaku, dek kerana populariti yang dikecapi suaminya, isteri Aliff Syukri iaitu Datin Shahida turut terpalit sama.




Kalau ikutkan, IG milik Datin Shahida juga mempunyai ramai follower nya, dan sehingga heri ini sudah mencecah 1.2 juta pengikut. Memang amat ramai, macam artis popular.

Bila dah popular ini sudah tentu akan ada segelintir yang tak sedang melihat kejayaan dan sering memberi komen-komen negatrif. Mereka inilah yang digelar haters.

Dalam perkembangan terbaru, Datin Shahida dilihat tealh naik angin dengan sesetengah netizen yang memberi komen negatif apatah lagi melibatkan anaknya.

Datin Shahida berang dan mempersoalkan kenapa ada netizne yang menulis komen negatif di laman IG miliknya kerana hal orang lain.



Ini luahan Datin Shahida:

"Hei netizen-netizen yang tak ada akhlak dan adab.... yang korang dm komen-komen negatif dekat page saya ni kenapa?

"Sila komen di page yang betul... lepas tu nak libatkan anak aku... aku memang dah malas nak berbudi bahasa dekat sini sebab korang pun tulis ayat yang kurang ajar 

"Benda yang tak ada kaitan dengan aku... minta tolong jangan orang lain punya pasal orang lain yang kena.. lepas tu nak doakan anak aku jadi macam si polan dan si polan... agama mana kau belajar doakan anak orang macam tu.





Itulah luahan hati Datin Shahida. Kepada mereka diluar sana kalau nak kecam tu, sila ke page orang yang berkenaan sahaja, jangan lah libatkan Datin Shihida dan anak-anaknya. Kesian datin -PENMERAH

Sumber: IG Datin Shahida





✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2PmSAFO

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.