Hi! Welcome Back and Stay Tune! Evernote Kini Menyokong Integrasi Dengan Google Drive - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Evernote Kini Menyokong Integrasi Dengan Google Drive



Aplikasi Evernote amat berguna untuk menyimpan idea yang muncul di dalam kepala dan menghasilkan senarai penting untuk kegunaan peribadi. Aplikasi popular ini kini menyokong integrasi Google Drive bagi memudahkan perkongsian fail berkaitan dengan nota yang dihasilkan.

Evernote Google DriveTerdapat sokongan thumbnail untuk setiap fail yang dikongsi. Sistem pencarian fail secara yang disimpan di dalam Google Drive secara terus menerusi Evernote turut disertakan. Setiap fail yang dikongsi turut akan diselaraskan dengan versi paling terkini sekiranya suntingan dilakukan pada Google Drive. Fungsi ini boleh digunakan bermula hari ini dan anda hanya perlu melakukan kemas kini aplikasi kepada versi terkini.



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1T9gDps

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.