Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pemalam Adblock Dan Adblock Plus Diterbitkan Pada Windows Store Untuk Pelayar Microsoft Edge - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pemalam Adblock Dan Adblock Plus Diterbitkan Pada Windows Store Untuk Pelayar Microsoft Edge

Pembangun pemalam penghalang iklan popular, Adblock dan Adblock Plus telah menyatakan sebelum ini yang mana mereka akan menawarkan pemalam khusus untuk pelayar web terbaru Microsoft, iaitu Microsoft Edge. Kini, ia dilihat mereka telah pun sedia menerbitkan pemalam berkenaan pada Windows Store.

Pemalam ini masih tidak boleh digunakan oleh semua pengguna Windows 10, sebaliknya hanya boleh diuji oleh pengguna Windows Insider sahaja buat masa ini. Pengguna umum hanya boleh menggunakannya selepas kemaskini Windows 10 Anniversary Update diperkenalkan dalam beberapa bulan lagi yang menawarkan sokongan pemalam ke Microsoft Edge.

Adblock Plus

Bagi yang tidak mengetahui akan mengenai pemalam ini, kedua-dua AdBlock dan Adblock Plus ini dibangunkan oleh syarikat berbeza, tetapi memfokuskan kepada membolehkan pengguna menghalang iklan yang menganggu ketika melayari web, sekaligus menjadikan pengalaman pelayaran web lebih pantas berbanding kebiasaan.

Muat-turun Adblock untuk Microsoft Edge

Muat-turun Adblock Plus untuk Microsoft Edge



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1WQ0erl

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.