Hi! Welcome Back and Stay Tune! Trailer Battlefield 1 Diperlihatkan – Kembali Ke Perang Dunia Pertama - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Trailer Battlefield 1 Diperlihatkan – Kembali Ke Perang Dunia Pertama

Trailer untuk Battlefield 1 diperlihatkan hari ini oleh Dice dan EA. Berbeza dengan Call of Duty Infinite Warfare, Battelfield ialah permainan yang berlatar belakangnya Perang Dunia Pertama. Antara yang dapat dilihat di dalam trailer ini ialah perang udara menggunakan pesawat dwi-sayap, peperangan dengan kereta kebal Mark I dan kapal belon udara gergasi. Sebagai pemain genre FPS yang sudah bosan dengan perang “futuristik” yang diperlihatkan oleh COD, Battlefield 1 mengembalikan semula minat kami kepada siri yang kali terakhir kami mainkan lebih 10 tahun yang lalu. Apa pula pendapat anda? Adakah menggunakan latar belakang Perang Dunia Pertama ini langkah yang bijak oleh EA? Nantikan kemunculannya 21 Oktober hadapan pada PC, PlayStation 4 dan Xbox One.



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/21FDjj9

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.