Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kenyataan Balas Abby Abadi Setelah Mas Idayu Mengamuk Ditegur - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kenyataan Balas Abby Abadi Setelah Mas Idayu Mengamuk Ditegur

Kenyataan Balas Abby Abadi Setelah Mas Idayu Mengamuk Ditegur

abby

Abby Abadi kini tampil membuat kenyataan balas setelah penyanyi dangdut yang juga tenaga pengajar AF, Mas Idayu dilihat mengamuk setelah ditegur.

Dalam kenyataan itu, Abby Abadi pada mulanya tidak mengetahui ‘mami’ dalam rancangan itu ialah Mas Idayu. Abby jug amenepis dakwaan bahawa dia mahu menumpang populariti malah tak pernah menonton rancangan tersebut.

Sekali lagi Abby mengambil pendekatan menasihati Mas Idayu supaya jangan seronok sangat dan jaga diri.

Ini komen Abby:

Jangan seronok sangat kak

Awalnya Saya taktahu pun
Yg Mami tu Akak

Saya memang tak tengokpun
Buleh tanya anak2

Adik beradik
Mak Ayah Saya
Sahabat2 terdekat Saya

Saya memang tak heran dah
Dengan hiburan2 ni

Nak tumpang popular jauh sekali

Sebab Sy faham la
Saya tegur kak

Jangan seronok sangat
Tak selamanya kita akan di atas

Itu jelah adik nk pesan

JAGA DIRI YE KAK
Semoga Hidayah ALLAH
Milik kita bersama
Fi Hifzillah

Semoga mereka berdua berdamai. Hapuskan ego masing-masing dan muhasabah diri. -PENMERAHDOTCOM

The post Kenyataan Balas Abby Abadi Setelah Mas Idayu Mengamuk Ditegur appeared first on PenMerah.com.



Penyumbang : PenMerah.com

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.