Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sebilangan Pengguna Note 7 Di Korea Selatan Melaporkan Masalah Baru Pada Peranti Gantian - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sebilangan Pengguna Note 7 Di Korea Selatan Melaporkan Masalah Baru Pada Peranti Gantian

Proses tukar ganti Note 7 yang bermasalah dengan unit baru sedang berlangsung. Di Korea Selatan Samsung telah memulakan proses gantian sejak seminggu lalu. Sebilangan kecil pengguna dengan unit baru kini melaporkan masalah lain pada peranti gantian. Ada yang melaporkan peranti berfungsi lebih panas dari biasa. Terdapat juga masalah bateri yang kehabisan cas terlalu pantas.

Samsung menyedari masalah ini tetapi menegaskan ia tiada kena mengena dengan masalah bateri. Laporan yang diterima juga adalah dari sejumlah kecil pengguna di Korea Selatan dan dikatakan tidak perlu merisaukan pengguna lain buat masa ini. Pengguna di Amerika Syarikat yang telah menerima peranti gantian belum melaporkan masalah yang sama. Diharap masalah baru ini dapat diselesaikan segera keran ia menjejaskan nama baik syarikat.

 






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2cH7s0G

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.