Hi! Welcome Back and Stay Tune! Berkat Istikharah, Saya Dapat Suami Kacak Dan Anak Yang Comel - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Berkat Istikharah, Saya Dapat Suami Kacak Dan Anak Yang Comel

Soal jodoh adalah misteri dan rahsia Allah SWT dan sebab itu ramai yang melakukan solat sunat istikarah sebelum memutuskan untuk membina mahligai rumah tangga.

Bawa mentua keluar shopping bersama

Solat ini dilakukan untuk mendapatkan petunjuk, terutama bila seseorang dalam keraguan memutuskan mana yang terbaik diantara dua perkara yang diragukan. Jika timbul keraguan dalam hati untuk memilih atau mengambil keputusan dalam sesuatu perkara, contohnya: apakah aku harus menolak atau menerima? Keraguan makin terasa, keputusan tidak dapat dipastikan setelah melihat masing-masing ada kelebihan dan keburukannya.

Anak saya bersama neneknya

Saya bersama mentua saya

Begitu juga kisah seorang wanita yang berasal dari Terengganu ini. Beliau tidak pernah menyangka jodohnya dengan lelaki bangsa asing berlainan benua. Tempoh kenal cukup singkat dan setelah melakukan solat istikharah akhirnya wanita ini tidak teragak-agak memilih lelaki bertubuh sasa ini sebagai suami.

Siti Safuraa Hamzah, 32 tahun mengenali Asadullah Stumbrys, 33 tahun menerusi kenalan abangnya sewaktu suami itu berada di Malaysia. Perkahwinan mereka ini telah dianugerahkan cahaya mata yang sangat comel, iaitu Dhuhaa Sophea Stumbrys yang kini berusia 5 bulan.

Beliau kini menetap di Sweden bersama suami dan anaknya.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nskbaY

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.