Hi! Welcome Back and Stay Tune! DAP Tidak Pernah Masuk Campur Urusan Agama Islam? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

DAP Tidak Pernah Masuk Campur Urusan Agama Islam?




Bukan sekarang je orang kafir yg extreme menganggu urusan agama Islam. Dulu lagi dah ada.

Tapi tak da sorang tokoh sunnah pun yang membalas dgn hina agama lain.

Bila dah jadi mcm ni, agama Islam kena hina. Kita nak kata apa?

Yang peliknya, pengikutnya membuta tuli menyokong tindakannya yang salah walaupun setelah tokoh tersebut meminta maaf. Ajaib sungguh.

Allah ta'ala berfirman,

وَلَا تَسُبُّوا الَّذِينَ يَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَيَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَيْرِ عِلْمٍ

"Dan janganlah kamu memaki sembahan-sembahan yang mereka sembah selain Allah, kerana mereka nanti akan memaki Allah dengan melampaui batas tanpa pengetahuan" [QS. Al An'am: 108].

Ibnul Qoyyim rahimahullah dalam I'lamul Muwaaqi'in menjelaskan ayat di atas,

"Allah melarang kita mencela tuhan-tuhan orang musyrik dengan pencelaan yang keras atau sampai merendah-rendahkan (secara terang-terangan) kerana hal ini akan membuat mereka akan membalas dengan mencela Allah.

Tentu termasuk maslahat besar bila kita tidak mencela tuhan orang kafir agar tidak memberi impak celaan bagi Allah (sesembahan kita). Jadi hal ini adalah peringatan tegas agar tidak berbuat seperti itu, supaya tidak menimbulkan kesan negatif yang lebih parah."

Tapi yang peliknya kenapa Dr Mazda dan pengikutnya tidak kelihatan atau tidak ke depan dalam menyerang DAP?

DAP tak pernah hina dan masuk campur urusan agama Islam ke?

#Khawarij
#KhawarijQadiyah
#KhawarijAnjingNerakaUntuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2q5VPIh

✍ Sumber Pautan : ☕ KAKI PALU


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.