Hi! Welcome Back and Stay Tune! Akibat Tiada Tempat Letak Kereta, Lelaki Ini Lukis Sendiri Petak Parkir Untuk Elak Disaman - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Akibat Tiada Tempat Letak Kereta, Lelaki Ini Lukis Sendiri Petak Parkir Untuk Elak Disaman


Ketiadaan tempat meletak kenderaan merupakan perkara biasa di bandar-bandar besar. Kadang-kadang ianya agak melecehkan jika tempat parkir adalah terhad. Namun bagi seorang pemandu di Beijing ini cara dia menyelesaikan masalah tersebut sangat kreatif dan unik. 

Menurut laporan Qianjiang Evening News, lelaki itu dilihat melukis sendiri garisan parkir menggunakan kapur. Namun taktik licik lelaki itu dapat dihidu oleh polis trafik. 

Ketika membuat rondaan polis menyedari garisan parkir itu kelihatan pelik dan membuat perbandingan dengan garisan parkir yang betul. 

Akhirnya pihak polis mendapati garisan yang dilukis itu lebih halus dan tidak lengkap. Rakaman video menunjukkan lelaki berbaju oren itu dilihat keluar dari kenderaan sebelum melukis sesuatu di atas jalan. 

Van tersebut dipercayai diletak selama empat hari dan berkemungkinan didenda antara RM320 sehingga RM3,200. - www.kakishare.my

Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2oPMeFw

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.