Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kemaluan wanita ini disumbat dengan cili- lihat apa yang berlaku - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kemaluan wanita ini disumbat dengan cili- lihat apa yang berlaku

Seorang wanita mengalami detik mengerikan apabila kemaluannya di sumbat dengan cili oleh isteri kekasihnya.

Dua gambar berkenan di unggah sejak beberapa hari lalu dan menjadi tular dilaman media sosial,menurut Dayang Alnajir kemaluan wanita itu juga turut di curah dengan lada.




“Beginilah kau dapat kalau rampas suami orang.kau rasa itu lada”katanya.

Tidak diketahui dengan jelas dimana kejadian ini berlaku namun natizen tidak berpuas hati atas perlakuan tersebut.mereka mahu suami wanita itu juga harus di hukum sama.

Meski banyak komen yang mempertanyakan bagaimana awal kejadiannya berlaku,Alnajir tidak memberikan sembarang respon.

Tak jelas siapa pemilik akaun tersebut,namun dari rakan yang dia tag  terlihat sebagian tinggal di sabah.namun menurut telusuran pemberita kejadian sebenar berlaku di thailand


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakap Keli News

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2pntax2

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.