Hi! Welcome Back and Stay Tune! 6 keinginan suami ketika hubungan intim yang isteri perlu ambil tahu ! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

6 keinginan suami ketika hubungan intim yang isteri perlu ambil tahu !

Dah bertahun-tahun melayari kehidupan bersama,adakalanya masih ramai para isteri masih tidak dapat ‘membaca’ tentang apa yang suami inginkan dalam menjalin hubungan intim.

Pengetahuan mengenai apakah yang suami mahukan ketika di ranjang adalah penting, agar saat melayari asmara menjadi lebih berharga. Selain menjadikan hubungan lebih mesra dan berpeluang memuaskan satu sama lain mengikut kehendak masing-masing.

Ini 6 Perkara Yang Suami Mahukan Ketika Hubungan Intim:

1.Lingerie Seksi

Tidak salah untuk membeli lingerie seksi atau pakaian dalam khas untuk buat suami teruja. Lelaki mudah terangsang dengan elemen seksi, lebih-lebih lagi jika si isteri yang memakai pakaian tidur yang tipis dan menampakkan bentuk dan lekukan-lekukan tubuh di depannya. Kini ada banyak pilihan dan selalunya fabrik satin dan renda antara yang popular.

2.Isteri Ambil Inisiatif

Suami gemar untuk memulakan hubungan intim walaupun si isteri bukan dalam mood yang sama. Tetapi bagi mereka adalah satu penghargaan jika si isteri boleh tunjukkan semangat ketika bersama dalam menjalin hubungan seks dan akan lebih teruja jika dimulakan sendiri oleh isteri. Tidak salah bagi seorang isteri memulakan ‘aksi’ mesra yang boleh memancing keinginan suami tersayang untuk bersama.

3.Foreplay

Hubungan seks bukan boleh dilakukan secara automatik. Pastinya ia memerlukan teknik pemanasan atau foreplay seperti sentuhan, belaian dan cumbuan mesra terlebih dahulu sebelum ke peringkat seterusnya. Jadi, sama-sama bergurau senda untuk bermesra dan bermanja sebagai mukadimah cinta.

4.Spontan

Lelaki lebih sukakan aksi yang spontan. Jadi, tidak perlu untuk merancang sesuatu hubungan seks itu kerana ia akan jadi lebih kekok dan kurang kepuasan.

5.Berani Mencuba Posisi Baru

Hubungan intim pastinya bosan jika setiap kali melakukan perkara yang sama. Lelaki gemar mencuba sesuatu yang baru ketika sesi intimasi ini. Mereka sering berharap jika mereka inginkan posisi yang baru si isteri lebih terbuka dengan cadangan itu.

6.Memuaskan Si Isteri

Lelaki tidak akan membiarkan dirinya sahaja yang mencapai klimaks. Mereka juga mahukan si isteri turut mencapai klimaks. Kadang-kadang terdapat wanita yang susah untuk mencapai klimaks tetapi lelaki juga perlu lebih terbuka untuk mencuba cara tertentu supaya si isteri juga turut mencapai klimaksnya.

Info Ekstra!

Menurut ahli seksologi India yang terkenal, Dr. Narayana Reddy ;

Setiap hubungan seks membakar 200 kalori, yang bersamaan dengan 15 minit menggunakan alat senaman atau setengah jam berjalan kaki di taman. Ia juga membantu membebaskan endokrin yang membuatkan rasa ceria dan merupakan penawar terbaik bagi mengatasi tekanan perasaan di kalangan suami isteri.

 

Kredit :
– http://ift.tt/221kSJP



✍ Sumber Pautan : ☕ MyNewsViral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ttvbIc

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.