Hi! Welcome Back and Stay Tune! Asus Hadir Dengan Teaser Untuk Zenfone 4 – Memfokuskan Ciri Kamera - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Asus Hadir Dengan Teaser Untuk Zenfone 4 – Memfokuskan Ciri Kamera

Asus pada tahun ini hanya hadir dengan Zenfone AR sahaja, dan seperti biasa, ramai peminat Asus yang menantikan telefon pintar terbaru daripada pengeluar Taiwan berkenaan, iaitu Asus Zenfone 4.

Pihak Asus dijangka memperkenalkan ia secara rasminya pada bulan Ogos kelak. Selari dengannya, kini Asus telah mula hadir dengan beberapa teaser untuk mempromosikan telefon pintar akan datang mereka berkenaan.

Asus Zenfone 4 Teaser

Asus Zenfone 4 Teaser

Daripada teaser yang diperlihatkan, Zenfone 4 dilihat mungkin hadir dengan sokongan dwi-kamera, selain turut memberikan petanda yang mana ia akan menawarkan keupayaan merakamkan gambar dengan lebih jelas – mungkin melalui ciri zoom dan sebagainya.

Dengan populariti sokongan dwi-kamera, dan zoom optikal, tidak mustahil kita turut melihatnya hadir pada peranti Asus akan datang ini.

Seperti biasa, Asus masih tidak memberikan sebarang tarikh pelancaran untuk peranti berkenaan buat masa ini. Tetapi, memandangkan ia telah mula memasuki Sirim, maka kita mungkin akan dapat melihat Zenfone 4 ditawarkan di Malaysia beberapa minggu selepas ia diumumkan secara rasminya.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2gPUrWq

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.