Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tony Fernandes Kahwin Gadis Korea - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tony Fernandes Kahwin Gadis Korea

Ketua Pengarah Eksekutif Kumpulan AirAsia Berhad, Tan Sri Tony Fernandes dilaporkan telah selamat melangsungkan perkahwinan dengan seorang gadis berusia 20-an yang berasal dari Korea Selatan.

Majlis perkahwinan pasangan ini diadakan di Cote d’Azur, Perancis yang turut dihadiri oleh ahli keluarga dan rakan terdekat.

Antara tetamu kehormat yang menghadiri majlis itu ialah Pengerusi AirAsia dan Ketua Eksekutif Tune Group, Datuk Kamarudin Meranun; Pengerusi Kumpulan CIMB, Datuk Seri Nazir Razak dan bekas Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Tan Sri Rafidah Aziz

Pasangan ini dikatakan sudah bercinta selama lebih dua tahun sebelum mengikat tali perkahwinan semalam. Tidak banyak yang diketahui tentang gadis yang dikenali dengan nama Chloe ini.

Tahniah buat Tony Fernandes & Chloe, semoga sampai ke anak cucu. (rtky/m)



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW

✍ Sumber Pautan : ☕ BeautifulNaara

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wWrJXB

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.