Hi! Welcome Back and Stay Tune! BN Lancar Laman Web Berwajah Baharu, Mesra Pengguna - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

BN Lancar Laman Web Berwajah Baharu, Mesra Pengguna


KUALA LUMPUR: Barisan Nasional (BN) melancarkan laman web berwajah baharu yang lebih menarik dan mesra pengguna bermula semalam bagi memudahkan rakyat mendapat maklumat dengan lebih cepat.

Setiausaha Agung BN, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata, laman web baharu itu dikemaskini dengan reka bentuk yang menarik demi kepuasan rakyat.

Selain itu katanya, pelbagai maklumat terkini dimuat naik dalam laman tersebut sebagai salah satu kemudahan kepada orang ramai dalam mendapatkan maklumat secara menyeluruh.

“Lebih menarik lagi, laman web BN merangkumi enam bahasa iaitu bahasa Melayu, Inggeris, Mandarin, Tamil, Iban dan Dusun.

“Selain itu, laman web ini dilengkapi dengan ruangan ­khas bantuan kerajaan yang menyenaraikan lebih daripada 200 bantuan yang telah disalurkan kepada setiap kelompok masyarakat,” katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Dalam pada itu, Tengku Adnan yang juga Setiausaha Agung UMNO berkata, laman web itu turut mempunyai ruangan ‘Janji Ditepati’ dilengkapi dengan pencapaian 99.4 peratus manifesto Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) lalu.

“Terdapat juga ruangan lain seperti pencapaian negara dan kedudukan dunia menyenaraikan segala pencapaian negara dalam pelbagai aspek.

“Laman ini turut dilengkapi dengan ruangan ‘Saya Nak’ khusus untuk memudahkan rakyat Malaysia mencari lokasi perkhid­matan yang disediakan oleh kerajaan dan agensi lain,” ujar­nya.- Utusan Online


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2GvuYOO

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.