Hi! Welcome Back and Stay Tune! BeMalas Menyertai Arena Percutian Dan Pelancongan Melalui JetLazee - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

BeMalas Menyertai Arena Percutian Dan Pelancongan Melalui JetLazee

BeMalas telah memulakan perkhidmatan mereka dengan menyediakan pekerja rencam, dan turut memperluaskan penawaran sebagai penyedia perkhidmatan e-dagang. Kini, mereka turut memperkenalkan fungsi baru dibawah laman mereka yang memfokuskan kepada percutian dan pelancongan.

Dinamakan sebagai JetLazee (menggunakan nama selari dengan BeLazee – BeMalas untuk pasaran luar Malaysia), ia membolehkan para pengguna untuk melihat apakah penawaran pakej percutian yang menarik boleh mereka dapatkan pada harga rendah.

BeMalas Travel

Pihak BeMalas mengatakan pakej mengenai percutian merupakan salah satu perkara yang sering dimohon oleh pengguna pekerja rencam BeMalas, dan ini membuatkan mereka untuk hadir dengan laman khusus untuknya bagi memudahkan pengguna membuat pilihan tanpa perlu melalui perkhidmatan pekerja rencam BeMalas.

BeMalas turut menekankan mereka ingin memudahkan pelanggan mereka mendapatkan apa sahaja yang mereka mahukan melalui platform BeMalas, dan pengenalan halaman khusus untuk percutian dan pelancongan ini adalah selari dengan visi mereka.

Layari : BeMalas Travel / JetLazee



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1S7dZ37

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.