Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Biadabnya Kau Dengan Mak Sendiri…’ - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Biadabnya Kau Dengan Mak Sendiri…’

Pixel – Rakaman video seorang wanita mengasari seorang wanita warga emas yang dipercayai ibunya sendiri di Klinik UTC Sentul, viral di media sosial mencetuskan kemarahan netizen.

Video yang baru dimuat naik sejam yang lalu itu telah ditonton 118,874 kali di Facebook, 2,577 shares di laman yang sama.

Dalam video tersebut, wanita berbaju merah yang dipercayai anak kepada wanita warga emas yang duduk di kerusi roda itu, kepalanya ditolak dan ditarik dengan kasar. Wanita itu bertindak demikian mungkin kerana berang terpaksa menemani warga emas terbabit di klinik.

Jururawat bertugas yang menyaksikan insiden itu cuba menegur tindakan wanita itu namun tidak diendahkan. Sebaliknya warga emas itu terus dikasari.



Kredit kepada Oh My Media TV

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.