Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Mengesahkan Tab S3 Akan Dilancarkan Di IFA 2016 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Mengesahkan Tab S3 Akan Dilancarkan Di IFA 2016

Pasaran tablet mengecut tahun lalu dengan pengurangan mencecah 13%. Samsung ialah antara pengeluar yang terkesan dengan trend pengguna yang memilih telefon pintar dengan skrin besar dan tidak lagi memilih memiliki tablet. Sungguhpun begitu mereka masih meneruskan penghasilan tablet bagi mereka yang memerlukan. Tablet Samsung Tab S3 disahkan akan dilancarkan di IFA 2016 September ini.

Tab S2 Photos20150901_160209

Pengesahan ditemui pada laman Samsung Colombia. Samsung menjanjikan inovasi dan penambahbaikan pada Tab S3. Tidak diketahui apakah pembaharuan tersebut buat masa ini. Samsung Tab S2 8.0 ialah antara tablet yang kami gemari tahun lalu dan kami tidak sabar melihat apakah inovasi yang bakal diperlihatkan. Kami akan berada di IFA dan pasti memberikan pandangan pertama tablet ini untuk bacaan anda kelak.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2aX75y3

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.