Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ace Combat 7 : Skies Unknown Turut Akan Hadir Pada PC Dan Xbox One - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ace Combat 7 : Skies Unknown Turut Akan Hadir Pada PC Dan Xbox One

Trailer untuk Ace Combat 7 kali pertama diperlihatkan di acara PSX. Ramai yang menyangka permainan arked pesawat pejuang ini adalah eksklusif untuk PlayStation 4. Hari ini trailer terkini Ace Combat 7 diperlihatkan oleh Bandai Namco dan mengesahkan ia akan hadir pada beberapa platform lain.

Ia akan hadir pada platform Xbox One dan PC. Pada waktu yang sama tajuk penuh permainan ini ialah Ace Combat 7 : Skies Unknown. Trailer terkini menambah beberapa babak yang tidak dilihat sebelum ini. Dari apa yang dipaparkan, jelas sekali ia akan menunjukkan konflik antara juruterbang dan pesawat dron yang dipercayai akan mengambil alih tugas manusia. Sebagai peminat siri Ace Combat, kami tidak sabar menanti pelancarannya tahun ini.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2k7nIfk

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.