Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bateri LG G6 Diaporkan Tidak Boleh Ditanggalkan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bateri LG G6 Diaporkan Tidak Boleh Ditanggalkan

LG G5 yang dilancarkan tahun lalu unik berbanding peranti utama lain kerana ia masih membenarkan pengguna menanggalkan bateri. Ini membolehkan pengguna menggantikan bateri baru dengan segera sekiranya bateri pertama kehabisan caj. Laporan terkini dari Cnet mengesahkan fungsi ini tidak akan lagi disokong pada LG G6.

LG G6LG mengambil keputusan tidak lagi menyokongnya kerana mahu menjadikan peranti ini kalis air IP68. Sistem modular dan bateri yang boleh ditanggalkan akan menyebabkan terdapat ruang untuk air memasuki bahagian dalaman peranti. Adakah ini tindakan yang bijak? Sejak akhir-akhir ini fungsi kalis air adalah perlu bagi peranti utama. Google menerima kritikan kerana tidak menyertakannya pada peranti Pixel dan Pixel XL.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2jX2n6o

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.